6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. Zboží je dodáváno kupujícímu buď Českou poštou, s.p., nebo prodávajícím určenou přepravní společností, ledaže má u vybraného zboží kupující možnost si přepravce vybrat.
6.2. Cena přepravy zboží se sjednává dle aktuálního ceníku přepravy zveřejněného v okamžiku provedení objednávky na webové stránce internetového obchodu.
6.3. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.5. V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající zboží vyexpedovat nebo předat dopravci k přepravě pro kupujícího do pěti (5) pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy, a úhrady kupní ceny, nemá-li být uhrazena formou dobírky. Dodací lhůta je zpravidla čtyřicet osm (48) hodin od předání zásilky přepravci. Kupující svou objednávkou přijímá tyto dodací podmínky. Pokud prodávající z mimořádných důvodů nebude moci dodací lhůty dodržet, neprodleně to oznámí kupujícímu a vyžádá si jeho souhlas se změnou dodací lhůty. Pokud kupující se změnou dodací lhůty nesouhlasí, objednávka je projeveným nesouhlasem kupujícího zrušena.
6.6. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.7. Kupující je povinen bezprostředně při převzetí zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) dle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky, nebo ji převzít s výhradou poškození. V takovém případě je nutné sepsat s přepravcem reklamační protokol, pod který se oba, jak kupující, tak přepravce podepíší.